20.6 vandaag, 5 kilo aangekomen vanaf startgewicht. 12 kilo aangekomen echter vanaf slechtste punt (HG), door extreem goede begeleiding diëtist en Zofran.
Bijna 39 weken en 15,5 kg. Begin nu ook wat vocht vast te houden dus gaat weer iets harder. Ach, nog ff
Ruim 23 weken en 7 kilo aangekomen. Waarvan 4 in de laatste 3 weken. Het gaat me echt veel te hard, maak me er zorgen om. Tijdens vorige zwangerschap was ik rond de 30 weken zoveel aangekomen. Moet over een paar weken voor de OGGT. Weet iemand of dit kan duiden op suikerziekte?
Username, beide vorige zwangerschappen veel aangekomen en goede gtt's en nu behoorlijk diabetes en heel weinig aangekomen in vergelijking met de andere 2.
Ik blijf al een tijdje hangen op +9 kg gelukkig....wat mij betreft hoeft er ook niet meer bij te komen
10 weken zwanger en 2-3 kilo erbij al...het schommelt een beetje... Ik heb grootste angst om heel erg dik te worden. Ik ben al niet de meest slanke, gelukkig wel heel lang dat scheelt dan is het een beetje verdeeld. Maar was vorig jaar super mooi afgevallen (-18 kilo) en toen ik overspannen raakte +20 erbij...dus ik was nog niet helemaal happy met mijn gewicht toen ik zwanger raakte... Ik hoop dat het mee valt, maar ik vind het ook lastig om op eten te leten. Ik eet voor mijn gevoel heel veel maar heb dan ook constant honger. De keuze in wat ik eet is ook lastig. Ene keer zin in een boterham met pindakaas met een glasmelk, de andere keer zin in een roze koek...
27+5 en +8kg, maak mij er niet heel druk over hoeveel ik aankom, zolang ik mijn zwangerschapsbroeken met gemak over mijn (toch al forse) billen heen krijg zit het goed...