Ik ben morgen 8 weken zwanger en ben tot nu toe enkel afgevallen. Ik woog altijd rond de 62-63 kg en zit nu op 59 kg dus ben zeker zo'n 3 kg afgevallen. Dit komt omdat ik sinds het begin van de zwangerschap een fel verminderde eetlust heb.
Joanne dat is volkomen normaal, volgens mij is in dit topic al eerder aangegeven dat maar een kilo op 5 aankomen of juist afvallen niet de gangbare situatie is in een zwangerschap. Als je veel misselijk bent of van jezelf al overgewicht hebt dan kun je dus afvallen of weinig aankomen. Jij bent van jezelf heel slank dus is het volkomen gezond en normaal om tijdens de zwangerschap rond de 12 kilo aan te komen.
ik ben afgelopen donderdag bij de gyn geweest, en op hun weegschaal ben ik in totaal maar 8kg aangekomen, de laatste 5 weken zelfs gene gram, nu mijn weegschaal zegt wel een kilo of twee meer, maar ik hou het op de gyn haar weegschaal ben nu bijna 36 weken zwanger
Vandaag 23+5 en de teller staat op -6. Tot 14 weken 7,5 kilo afgevallen en vanaf 14 weken tot nu 1,5 kilo bijgekomen. 😊
35 weken en 12,5 kg aangekomen, een halve kilo lichter dan een week geleden, vreemd, geen idee waar dat door komt.
22,5 week en -11 kilo. Veel misselijk en overgeven in de eerste 18 a 19 weken. Nu schommel ik al 3 weken rond de -11 kilo.