Startgewicht 52,5 nu 27 weken en 8 kilo erbij..vond de eerste kilo's hard gaan! gelukkig blijf ik nu even steken op de 8 kilo.
Met 39.4 9 kilo aangekomen en nu 3 dagen over tijd en ben 8 kilo aangekomen in totaal. Dus 1 kilo afgevalken. Heel trots op. Binnen 5 dagen komt meneertje wel dus neem aan dat het bij de 8 blijft.
Wat netjes allemaal. Bij dochter was ik ruim 20 kg aangekomen, moet gek lopen wil ik dit nog redden. Of ik moet nu elke week 1 kg aankomen *duimt van niet*
Ik was 40+2 weken zwanger en 12 kg aangekomen. Bloj mee, want bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal niet opgelet en was ik 25kg aangekomen!!! Ook veel vocht toen, maar ja. Het duurde ook lang om weer helemaal vanaf te komen, dus deze keer beter. Nu is mijn ukkie 4,5 maand en zitten er nog een hardnekkige 2,5kg die er niet af willen! Alsof mijn lichaam ze in reserve houdt... Maar ik geef bv en wil nu niet lijnen. Hopelijk gaat het er gauw vanaf zodra ik gestopt ben met bv.
Bijna 33 weken en 8,5 kilo.. Zit al tijdje rond die 8 kilo.. Heulemaal niet erg.. Bij zoonlief in totaal.rond de 18 aangekomen..Dat red ik hoop ik niet meer )
Ik ben nu 26 weken, ik was tot aan de 18 weken 10 kilo afgevallen, Nu spuug ik sinds die week nauwelijks meer En ben ik in 8 weken tijd bijna 5 kilo aangekomen, mijn teller staat nu met 26 weken dus op -5 kilo
31 weken en +11 kg.. Beetje teveel naar mijn zin maar kan maar niet minderen met eten! En stiekem ook een beetje snoepen natuurlijk
Morgen 37 weken en nu 13 kilo erbij..... ben er tot nu toe nog erg tevreden over! Hoop niet dat er in de laatste weken nog heel veel bij gaat komen.
Startgewicht: 53 26+2 weken: 60 Nog 'maar' 7 kilo, ik vind het mee vallen en vraag me af waar het allemaal zit met al dat eten wat ik naar binnen prop
Vorige week bevallen met 35,3 en ik was toen 13 kilo aangekomen. Inmiddels pas ik weer in m'n oude broeken van voor de zwangerschap en zit ik een kleine 2 kilo boven m'n oude gewicht. Ik ben niet ontevreden