17 weken zwanger en 2 kg aangekomen. Bij de vorige zwangerschap was ik rond de 17 weken al ruim 4 kg aangekomen dus verschilt erg per zwangerschap heb ik het idee
35 weken en 6 kilo aangekomen. Mijn eetlust is niet optimaal, heb veel last van maagzuur. De baby groeit gelukkig prima, maar ik hou zelf weinig energie over.
Ik ben bevallen met 39 weken, en was bij 38 weken maar 7 kilo aangekomen. Toen ik een week na de bevalling op de weegschaal stond was ik lichter dan vóór de zwangerschap 😊 Mij hoor je niet klagen 😜
24,4 en 5 kilo aangekomen. Van 65 naar 70. Voor mij heel netjes... bij mijn tweede woog ik op het end ruim 80 kilo!
29.4 weken Tot 17 weken 10 kilo afgevallen nu weer 8,5 kilo bij gekomen Dus nog 1,5 kilo te gaan en ik zit op mijn gewicht waarmee ik de zwangerschap in ging
28 weken en zo'n 7 kg aangekomen. Bij eerste in totaal zo'n 12 kilo aangekomen (bevallen met 39.5 weken).
36.1 en 14kg aangekomen. Wat wel grappig is dat het, ondanks mijn dikke buik, verder nergens te zien is aan mijn lichaam. Dus waar al die kilo's zitten, ik heb geen flauw idee.