16 weken en 5,5 kilo afgevallen door extreem 'constant vol' gevoel en dus vrij weinig kunnen eten.. nu komt het eten weer langzaam op gang dus gaan we maar eens aankomen (niet te veel hoor hahaha)
Het voelt alsof ik al extreem veel ben aangekomen. 32 weken en +15 kg. Hopelijk is het waar wat ze zeggen en kom ik de laatste weken niet veel tot niks aan.
Hangt af per vrouw sn zwangerschap. Met mijn eerste kwam ik 1kg per week bij op het einde. Nu kwam ik veel bij in 2 de trimester. Maar sta nu al 3 weken stil.
Als ik zo de laatste pagina bekijk , dan word ik er een beetje depri van. Wat ben ik veel aangekomen! Wat was jullie start gewicht dan? Ik begon bij deze zwangerschap op 65,5 kg en ik weeg nu 72 en ik ben 23 weken zwanger. Bij mijn vorige was ik in total 26 (!) kg aangekomen. Snel afgevallen tot 65 kg, maar ik moest eigenlijk nog 5 kg kwijt van de vorige zwangerschap en omdat ik was gestopt met roken voordat ik zwanger werd van mijn eerste (mijn start gewicht was dus 63 en de dag dat ik moest bevallen woog ik 89 kg).
Patri, ik ben wel behoorlijk aangekomen in vergelijking met wat anderen hier aankomen. Ik schrik elke keer van de lage getallen eerlijk gezegd. Vraag me dan ook af wat startgewicht en lengte is... in verhouding met vriendinnen ben ik namelijk juist niet zo belachelijk veel aangekomen. Mijn startgewicht was 67 kilo en mijn lengte is 1.78 meter. Ik denk dat ik de reserves echt wel nodig heb straks voor de borstvoeding. Buiten mijn buik ben ik ook echt niet dik nu dus ik vind het eigenlijk alleen maar gezond.