Uiteindelijk bevallen met +19 kilo. Was de laatste paar dagen al een hoop vocht kwijt geraakt, wat dus een kilo scheelde op de weegschaal.
Oh jeetje als ik al die reacties lees durf ik het bijna niet te zeggen.... 22+2 weken en 7 kilo erbij. Gisteren nog bij de vk geweest en die zei dat ik prima op schema liep! Maar het lijkt zoveel vergeleken met jullie
Ik ook zoiets ongeveer en hou (volgens mij) (nog) geen vocht vast 😉. Maak je geen zorgen,zolang die kleine het maar goed heeft!
34,5 weken nu en +9 kilo. Ben ook wel eens een zwangerschap 20 kilo gegroeid dus ik ben hier blij mee.
4e zwangerschap , nu 34,5 wk zwanger en 5 kilo aangekomen , 6 weken geleden was het ook 5 dus kom niet veel aan gelukkig . eerste zwschap 11 kilo na 41 wk , 2e 7 kilo na 36,4 wk en 3 x 2 kilo na 39,5 , en dochter woog 2950 gram .... vraag me niet hoe ik let echt niet op wat ik eet hoor
Nu 37 weken en +10 kilo terwijl k eerst +11 kilo was. Dus laatste week juist weer een kilo afgevallen, geen idee waardoor t komt. Beweeg weinig meer dus dat zal t niet zijn. Misschien vocht kwijtraken ofzo. Hoop dat t bij 10 kilo blijft nu, nog geen striae, hopen dat dat ook zo blijft!
19+3 en -0,5 kilo. Mijn buik is wel al flink. Maar eerlijk is eerlijk. Ik heb overgewicht. En de eerste kilo's die je aankomt zijn vooral vet, dat heb ik al zat. Mijn moeder kwam ook altijd een kilo of 8 aan maximaal. Ik hoop het te kunnen houden op 6 tot 8 kilo. Ook voor de gezondheid van de kleine. Nu is de babe nog ietsje aan de kleine kant en dat vind ik een prima teken.
14+4 weken zwanger -2.5 kg Niet misselijk of aan het overgeven geweest. Eet gezonde dingen als een bootwerker. Vreemd..