Hm, 21 weken net voorbij en al een goede 8 kg extra , startgewicht 54 kg, nu ongeveer 62,5 kg (had een BMI van 20 voor de zwangerschap). Zou ik mij zorgen moeten maken? Ik eet wel iets meer als voor mijn zwangerschap, maar nu ook niet om te zeggen 'veel' meer.
Ik denk dat het helemaal goed gaat komen! Als je gezond eet is er niks aan de hand. Een BMI van 20 is aan de lage kant dus je zult waarschijnlijk wat meer aankomen dan iemand met een BMI van 25.
Bijna 22 weken en nu 3,8 kilo erbij, hopelijk blijft het zo gaan, bij mijn dochter ook 15 kilo aangekomen!
Inmiddels bijna 37 weken zwanger en 16,5 kilo erbij Ik ben begonnen met 62 kilo, en sta nu dus al op 78,5 kilo. Gelukkig is het me niet heel erg aan te zien, het is vooral buik
Nu ruim 8 weken en nog niets aangekomen. Ben ook regelmatig niet lekker, dus eet minder dan anders (vooral minder koek en snoep). Vorige zwangerschappen allemaal rond de 15-18 kilo aangekomen.
Tot nu toe ga ik goed, voor mijn doen dan...: ik ben nu 11 weken en 1,5 kg aangekomen. Bij alledrie de voorgaande zwangerschappen ben ik 30-35 kg aangekomen, dus ik hoop het deze keer binnen de perken te houden. Overigens wel bijna alles weer kwijtgeraakt als ik niet mee zwanger ben, dus dat scheelt, maar toch.