Tot mijn grote verbazing sta ik nog steeds op -3. Ik begon op 81 kilo (bmi 31) en rond 12 weken woog ik het minst: 76. En nu weeg ik 78. Al sinds week 25. Mijn buik groeit wel gewoon en alles ziet er goed uit, maar blijf me erover verbazen. Ben wel erg benieuwd hoeveel ik na de bevalling zal wegen, want ik merk wel dat ik op andere plekken in mijn lichaam ben afgevallen.
Inmiddels ben ik 25 weken zwanger van de derde en ben ik ongeveer 3 kilo aangekomen, wat naar mijn idee al vrij veel is in verhouding tot de andere twee zwangerschappen. Ik ga er vanuit dat ik op het eind zo ongeveer 11 kilo zal zijn aangekomen aangezien het nu ongeveer een halve kilo per week zal zijn. Bij die andere twee ben ik maximaal 8,5 kilo aangekomen.
12 weken en nu -2,5, vermoed wel dat er nu alleen maar bij gaat komen, omdat ik weer kan eten. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Bij de vorige zwangerschap in week 8 al iets van 2,5 kilo en met 10 weken al tegen de 4 kilo aan. ( Ik hield heel veel vocht vast) Met 39+2 ruim 27 kilo. Nu zit ik op bijna 5 weken en zit er nog niets aan. Hopelijk blijft dat zo nog even