20 weken +- 1 kg aangekomen. 27 weken +- 3 kg. Benieuwd of het straks in een keer omhoog in de schiet, vermoed van wel
Ik ben 5 á 6 weken zwanger en kom een beetje aan en val weer af. Vanmorgen 0,4 kg afgevallen. Is dat normaal in een prille zwangerschap?
Uiteindelijk de laatste keer gewogen bij de vk met 37+1. Woog toen bijna 82 kilo, dus 17 erbij Gelukkig was ik na 2 weken alweer alles kwijt, dus er is hoop meiden
Ja hoor, dat kan. Je lichaam vraagt nu om meer energie voor de groei van het vruchtje. Had in het begin ook gewichtsschommelingen. Dus geen zorgen
Ik ben nu 15+w en ik ben nog niet aangekomen... Sterker nog, bij ieder weeg-moment ben ik weer lichter dan de vorige keer. Mijn eetlust is ver te zoeken, maar wat ik eet zijn nu niet de minste dingen ( worstenbroodjes zijn favoriet )... dus ik vraag me af waar het keerpunt straks zal zijn!
31,3 weken en nu 18 kilo zwaarder Woog 56 bij 1e controle vk, nu 74.. Ga de 80 ook wel voorbij ben ik bang
hmm das een goeie vraag. geen idee. ik denk wel dat het ergens erfelijk is. en of je misschien van jezelf al snel bijkomt als het is. x