Kiewie, je kunt het wel hebben he, 2 keer friete Wat zei de geslachtsbepaling eigelijk? Ik nu kleine 5 kilo.. de laatste 3 weken ging het ineens hard, ik denk dat het ook flink wat vocht is, polsen zijn dik voeten zijn dik.. vingers enz... :S
Bereken jullie het startgewicht vanaf je Nod dag? Als ik nu 7 weken ben, vanaf wanneer moet ik tellen? Nod of prevcies 7 weken geleden?
maakt dat zoveel verschil dan? mijn gewicht was gewoon stabiel voor ik in verwachting was dus vanaf dat gewicht reken ik.. anders zou ik vanaf je ovu doen denk ik?
34 weken zwanger en in totaal 10 kg aangekomen, wat je alleen maar kunt zien aan mijn buik dus dat is fijn.
Ik tel vanaf dat de cyclus startte waarin zwanger raakte. Maar ook hier was ik stabiel dus erg moeilijk was het niet.
Bij mijn eerste zwangerschap, startgewicht: 62 kilo gewicht met 40w+6: 86 kilo (totaal 24 kilo aangekomen) Bij mijn tweede zwangerschap, startgewicht: 57 kilo gewicht met 39w: 78 kilo (totaal 21 kilo aangekomen) Bij mijn derde zwangerschap, startgewicht: 70 kilo gewicht met 39w+6: 84 kilo (totaal 14 kilo aangekomen) Startgewicht bij nu mijn vierde: 70 kilo Gewicht nu met bijna 19w: 72 kilo (totaal 2 kilo aangekomen)
Nu 14+1 en 2.5kg aangekomen. Weeg nu 68.2kg bij een lengte van 1.79m. Ben er superblij mee, want ik heb een flinke buikgriep gehad waardoor ik.heel snel afviel. Afvallen gaat bij mij altijd veel gemakkelijker dan aankomen. Nu gebruik ik ook extra proteïnen om het iets te ondersteunen. Helpt goed En vandaag dus ook voor het eerst mijn gewichtrecord verbroken Waar een mens al niet blij mee kan zijn
21 weken zwanger en 1 kilo erbij... Ben pas op de helft dus er kan nog van alles gebeuren dus ga niet al in de juich modus hihihi
ik ben 35 weken en 20,5 aan gekomen starte met 56 kilo maar het zit alleen in mijn buik verder zie je er niks van.dus dat is er straks zo weer afv.was bij mijn dochter ook
22 weken nu en er zit eindelijk 2kg bovenop mijn start gewicht. Ben er echt heel blij mee dat er eindelijk wat bijzit.