Startgewicht: 60 kg 16 weken: 68! kg Gaat dit niet een beetje te snel?? Ik eet niet anders dan voor m'n zwangerschap!
ben 32 weken en 13,5 kg aangekomen. Startgewicht was 58 kg Gelukkig alleen in mijn buik en borsten maar helaas heb ik nu ook ontplofte (lees: vol met vocht) enkels en voeten.
Had dit topic al een paar keer gezien, maar durfde gisteren pas weer op de weegschaal te gaan staan. Heb namelijk mijn hele zwangerschap best ongezond gegeten, eigenlijk nergens op gelet. Dus toen ik gisteren op de weegschaal ging staan, verwachte ik het ergste. Maar wat bleek: Start: 75 kg (ongeveer) Met ruim 41 wk: 85 kg Viel me alles mee
Waarom zijn jullie allemaal zo weinig aangekomen??? Ik ben nu 28 weken en ben 14 kilo bij gekomen. Ik hou wel vochtvast. Mijn voeten enkels, handen zijn echt een waterbommen. Iemand tips?? Anders zit ik over een paar maand aan obesitas!
34 weken en +8 nu. Wel behoorlijk wat vocht op het moment, dat ging de afgelopen 2 weken ineens heel hard, maar nu het afkoelt, hoop ik dat dat weer wat af gaat drijven
Veel drinken, bleekselderij eten, watermeloen schijnt ook te helpen om vocht af te drijven. Verder voeten zoveel mogelijk lekker omhoog. En: na de bevalling ben je al dat vocht snel weer kwijt! Ex van mijn man kwam bij hun dochter 35 kilo aan, heel erg veel vocht, maar was dat ook snel weer kwijt!
Vanmorgen weer gewogen en deze week een kilo gegroeid! 27 weken + 5 kilo! Het valt tot nu toe nog heel erg mee en dat terwijl ik normaal eet en best wel veel snoep voor mijn doen (vooral zin in zoetigheid, helemaal geen zin in vette dingen). Probeer wel zoveel mogelijk in beweging te blijven en drink veel water, thee etc.. Dit n.a.v. de vraag van iemand hierboven over het weinig aankomen.
Je bent niet de enige hoor . Ben morgen ook 28 weken en 15 kilo zwaarder... en ik denk dat er vast nog veel meer meiden zijn die al "zo veel" zijn aangekomen. Ik blijf maar denken, het is voor een goed doel !