Gelukkig zijn er meiden, die ook 'veel' zijn aangekomen. Ach ik denk ook het is voor een goeddoel. Achteraf gaat het er wel af.
Bijna 29weken en +11 kilo. Soura; niet teveel zorgen over maken. Het is zo verschillend per persoon! Let wel op wat je eet (dus niet teveel snoepen, maar gezond eten). ik was bij 11 weken al 4kilo aangekomen (meer eten, minder sporten). Ik had als 'doel' 12 kilo aan te komen maar daar ga ik dus dik overheen. Des te gemotiveerder voor de borstvoeding! Overigens gebruik ik een grafiek van UZ Leuven. Afhankelijk van je BMI kun je daar je gewicht in een grafiek invoeren en zodoende zien of je gemiddeld aankomt of meer. Ik zit 'keurig' op de de gemiddelde lijn. Aanbevolen toename op basis van BMI | UZ Leuven
Startgewicht was 55, viel de eerste weken af door de misselijkheid maar in de tussentijd is er 4 kilo bijgekomen. Lijkt wel veel in tegenstelling tot de rest! Maar maak me er geen zorgen om Zolang ik op een gezonde manier eet! Begon slank en mijn buik is al aardig rond (groeit wel heel snel). Met acht weken, ondanks dat ik toen al bijna 2 kg afgevallen was, kreeg ik mijn broeksknoop niet meer dicht! Anderen die dat ook hadden?