Startgewicht: 71.4 kg Nu met 13.1 weken 72.9 kg (+ 1.5 kg). Ik hoef gelukkig niet te spugen, en heb gelukkig ook geen vreetbuien. Hoop wel dat er niet teveel bij komt, want dat moet er straks alleen maar weer af
Het lijkt wel alsof niemand wil aankomen, maar het kindje, bloed, placenta, etc weegt bij een zwangerschap aan het einde gewoon een kg of 12. Je hoort aan te komen en dat is geen vet! Dus dat het er allemaal af moet is ook onzin. Hoe dan ook, ik ben bijna 35 weken en +9kg ben daar erg blij mee!
Helemaal eens met Nuage! kilo's horen bij een zwangerschap toch? Ik had altijd verwacht om minstens 20 kg aan te komen, dat valt tot nu toe alles mee (dus daar ben ik dan wel weer blij mee ): ruim 35 weken en +8 kilo (de laatste weken gaat het ineens hard)
Hoort er idd bij. Maar ik pas toch wel op met wat ik eet hoor. Geef niet gauw toe aan eetbuien. Dat mag van mezelf 1x in de week.
26wk 3.5kg bijgekomen. Gezien overgewicht voor aanvang zwangerschap ben ik er erg blij mee en hoop onder de 10kg te zijn aan het einde van de zwangerschap. Maar goed, we zullen zien of dat lukt!
33 weken zwanger en 11,5 kg aangekomen. Ben iets afgevallen, maar denk toch dat dat vocht was de afgelopen 2 weken want ik was over de 12,5 kg aangekomen.