20 weken en al 6kg aangekomen. Ach ja... had een laag startgewicht, en nog steeds een kleine buik dus waar die 6kg's zich verstoppen
Dat is geen 6 kg vet!? Wat dacht je van de baby, placenta, al dat extra bloed? 6 kg op 20 weken is schitterend. Niks verkeerd mee.
Het is op zich niet erg maar je bent dus afgevallen, want je komt automatisch aan vanwege de baby, extra bloed, etc. Zorg dat je voldoende eet en dan zul je straks vastzat gaan aankomen. Dat is dus goed
Begon met ongeveer 57 kg, nu met bijna 33 weken +13 kg. Vooral in het begin erg veel aangekomen, ook omdat ik gewoon veel (vr)at whehe. Ach ja. Het boeit me niet zo. Je ziet het niet onwijs en daarbij; wat zou ik eraan moeten doen? Ik probeerde in het begin wel op te letten, maar die cravings... pfff. Na het 1e trimester probeerde ik wel nog beter op te letten en nu met het maagzuur is het echt niet meer zo lastig om minder te eten, ik heb ook gewoon echt minder trek!
Herkenbaar. Nu 36 weken en zit nu rond de 18 kilo. In het begin ook enorm veel aangekomen ik groeide heel snel te pan uit. Nu gelukkig al weer tijdje wat rustiger
23 weken nu en 2 kilo... Begon bij 69 kilo nu 71 kilo...benieuwd hoeveel er nog bij komt Vorige zwangerschap 4,5 kilo aangekomen in totaal, maar toen heb ik 9 maanden over gegeven...en nu niet en snaai best aardig
Ik ben vandaag precies 39 weken en net op de weegschaal gestaan, 18kg in totaal, oeff! Maar ik heb dan ook aan alle vreet buien toegegeven haha! Ach, ik ben nog jong (23), dus het is er na de bevalling ook zo weer af, hoop ik!
Op dit moment 31 weken zwanger en +2 kg. Dit zal er na de geboorte dus meteen af zijn vooral omdat ik ook teveel vruchtwater heb kortom kom er slanker uit dan dat ik erin ging maar maakt mij niets uit allemaal als mijn kindje maar gezond is en wie weet vliegen er op het eind kilo''s bij.
Nee hoor, is niet abnormaal. Volgens mij reageert de helft ook al niet omdat het in dit rijtje veel lijkt.
35.2wk en nog steeds op +6kg. Maar ik denk dat het vanaf nu wel wat sneller zal gaan. Want ik merk dat ik laks begin te worden en aan alle vreetbuiten (lees chocolade verslaving) toe geef.