29 weken en ben nu op mn begin gewicht. De verloren 7 kilo zitten er inmiddels dus aan. Enige wat groeit is mn buik dus dat is niet erg.
Pfff gelukzakken!! Hier 37 weken en 5 dagen en 26 kilo bijgekomen En kunt ge geloven dat het allemaal vocht is?? Dus gelukkig is dat snel weer weg. Was bij men eerste kindje 23 kilo bijgekomen en door al datvocht zat ik zeer snel weer op startgewicht
bijna 34 weken en +- 7 kilo aangekomen, gaat nu super hard, ik snoep veel te veel....... stout en sport niet meer. k kom tot nu toe elke week wel n kilo aan mn wangen worden alweer bol
bijna 32 en +15kg Bij mijn vorige zwangerschappen altijd ruim 20 kg aangekomen, maar was het ook snel weer kwijt! Een week na de bevalling bij beide kinderen al 13 kg lichter. Dus ik denk dat het nu ook wel weer goed gaat komen!
34 weken en 4 dagen... Startgewicht: 95 kilo Nu: 93 kilo Geen dieet of wat dan ook, wel wat afgevallen doordat de kleine flink tegen mijn maag duwt en ik daardoor wat minder trek heb.
21 weken en nog steeds op 0kg. Vind het best gek want ben echt veel dikker geworden! Lijk ook meer vet - meer de breedte in, dan echt zwanger hihi