27 weken + 5kg...hopelijk blijft het zo gaan al heb ik zo'n vaag vermoeden dat de buik nog wel een sprintje gaat trekken hahahaha
start gewicht 60 kilo (170m) Nu 11/12 kilo aangekomen.. Vind netjes al zeg ik het zelf en dat na 3 zwangerschapen in drie jaar..
16 weken en ruim 3 kilo ong. 63,5 naar 67 kilo. Vooral buik en boobs. maar volgens andere krijg ik ookal een bollere snoet.
37 weken + 10,8 kilo :-/ . Laatste weken vliegen de kilo's er echt bij omdat ik zoveel vocht vast houd. Afgelopen week 2 kilo aangekomen, pfff.
4 weken verder, weer bij verloskundige geweest. Nu 20 weken zwanger, en was afgevallen .. Ik denk zelf omdat ik vorige week 4 dagen buikgriep heb gehad en niets binnen kon houden. Nu sinds het begin een 0,5 kilo erbij. Had dit niet echt verwacht, want mijn borsten zijn enorm geworden en mijn buik begint ook echt te groeien! Benieuwd of ik de komende weken het dubbel en dwars ga inhalen, die kilo's
Jee, wat lees ik veel berichten van dames die zelfs kilo's zijn afgevallen Zolang de baby maar goed groeit... ben toch een beetje jaloers. Had voor mijn zwangerschap een normaal gewicht 68 kg bij 1,67 cm en nu bij 26 weken zwangerschap ben ik 16 kg aangekomen en datr terwijl ik nog even moet
nou geloof me ik was 11 kilo afgevallen en ben sins deze week pas 1 kilo aangekomen en geloof me ik was zo blij dat de tranen me in de ogen stonden... Ik ben zoveel afgevallen omdat ik overspannen was... En das geen pretje... Want ik heb toen ik 11 kilo was afgevallen de verlos gebeld met hoeveel ik in totaal mog afvallen want was gewoonweg bang dat het niet goed was voor mij niet en voor de baby niet...en zelfs de verlos wist niet heoveel je eigelijk mog afvallen in een zwangerschap dus hebben we het bij 15 kilo gehouden als ik meer als 15 kilo zou afvallen meos ik gelijk aan de bel trekken en ik moes roomboter gaan gebruiken.... dus geloof me echt prettig is het niet...
25 weken en 4 kilo aangekomen. Er schijnt een flinke beer in te zitten of veel vruchtwater. Dat horen we over twee weekjes. Ik heb echt het idee dat het gewist namelijk in mijn buik zit. Ok... en misschien in iedere borst ook een 'hoop' .
Ik ben nu 17 weken zwanger, en tot op heden ben ik nog niets aangekomen.....! volgens mijn verloskundige komt dat wel vanaf de 20ste week.
Wil best met je ruilen hoor!! Neem je dan ook me neussonde over en de groeiachterstand van me babyboy... Niks om jaloers op te zijn!
17 weken zwanger en nu -7 kg. Bah die misselijkheid ook. Vind het zelf trouwens best raar, pas mijn kleding niet meer er komt echt een buik maar toch blijf ik afvallen. Ze zeggen dat de kleine de voedingsstoffen wel neemt die het nodig heeft.....
Tja, wat is nou beter... Omdat ik al snel teveel of te vroeg in de zwangerschap aankwam maakt de gyn zich over mij en mijn baby's gezondheid toch ook wel zorgen... Omdat ik niet heel veel meer eet dan normaal en verder niet gevoelig ben voor overgewicht zet hij toch zijn vraagtekens bij mijn snelle gewichtstoename maar ja, zoals ik eerder al schreef, zolang de baby het maar goed heeft maakt het mij niet zo heel veel uit...
+ of -, kleine of grote baby. Zolang we allemaal een gezond kindje op de wereld brengen maakt het toch niet uit hoeveel