Netjes allemaal meiden! Ik sluit net aan dus onmogelijk om alle reacties te lezen.. Op dit moment ben ik net 12 weken zwanger en is er nog niet echt sprake van gewichtstoename.. Bij mijn eerste, dat wil ik jullie niet onthouden vandaar mijn reactie.., ben ik maar liefst 30 kilo aangekomen! 63 was de beginstand, 93 woog ik de dag voor de bevalling. Ik streef nu echt naar max 20, we zullen zien..als de uk maar gezond is vind ik alles best!! Groetjes, Vlinder1981
Vraagje dames, Ik heb altijd van 8 tot 18 weken last van hyperemesis gravidarum. Heb ook nu weer 6 weken sonde voeding gehad. met 18 weken was is 10 kilo afgevallen. met 30+3 zaten van de 10 kilo er weer 5 kilo aan. (vanaf 18 weken voel ik me altijd prima) Maar nu woog ik me weer vandaag. nu 30+6 en weeg 2,5 kilo lichter als zaterdag... Dezelfde weegschaal, ongeveer zelfde soort kleding.. Alleen toen laarzen en vandaag schoenen, maar kan me niet voorstellen dat dat zoveel verschil maakt.. Voel me ook helemaal niet zwanger.. nergens last van.. kan alles.. Voel de kleine wel elke dag.. maar de laatste 2 dagen wel een stuk minder.. Enig idee of dit erg is?