28 weken en een kilootje op 4,5 a 5. Het schommelt een beetje... dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat mijn stoelgang niet opperbest is en dat dat zomaar 0,5 a 1 kilo kan schelen . Baby wordt trouwens nu geschat op 1213gr. dus die doet ook een aardige duit in het zakje . Ach... Ik heb weer eetlust. En volgens mij zit het tot zover echt alleen maar in/aan mijn buik en borsten ( jetsers van borsten wel ). Bips, benen en armen zijn nog in hun oorspronkelijke staat .
Bij mijn eerste zwangerschap, startgewicht: 62 kilo gewicht met 40w+6: 86 kilo (totaal 24 kilo aangekomen) Bij mijn tweede zwangerschap, startgewicht: 57 kilo gewicht met 39w: 78 kilo (totaal 21 kilo aangekomen) Bij mijn derde zwangerschap, startgewicht: 70 kilo gewicht met 39w+6: 84 kilo (totaal 14 kilo aangekomen) Startgewicht bij nu mijn vierde: 70 kilo Gewicht nu met bijna 19w: 72 kilo (totaal 2 kilo aangekomen) 24 weken: nog steeds 2 kilo aangekomen. Dit is uit mijn eerdere post. Inmiddels ruim 29 weken zwanger en 5 kg aangekomen. Hier hang ik een tijdje op, moet ik zeggen