Ik heb werkelijk geen idee. Boeit me ook niet. Zolang ik normaal eet ed. zal het allemaal wel loslopen en gaat het er na de bevalling vast ook wel weer af...
Met 39,5w bevallen en ik was in totaal 9 kilo aangekomen en nu alweer 7 kilo kwijt en mijn dochtertje is net 8 dagen oud. Xxx joycé
Bijna 36 weken en 8 kilo aangekomen. Eigenlijk heel veel gegeten en niet misselijk geweest dus het verbaasde me ik had heel wat meer verwacht. Vandaag voor het eerst gewogen in mijn zwangerschap.
16 weken en al +1! Klinkt weinig, I know, maar ik weeg dus nu 112 kg bij 1.81. Bij mijn jongens was ik misselijk dus viel ik de eerste 20 weken alleen maar af. Was er eerst 3 á 4 kwijt voor ik aankwam. Uiteindelijk kwam de teller uit op +7 bij beide. Maar ja, dan was ik toch 10 á 11 kilo aangekomen, als ik niet was afgevallen. Dus ik hoop dat ik het binnen de perken kan houden, aangezien ik al best veel te zwaar ben van mezelf.
18 weken en nu begint het helaas te komen, nou ja het is onvermijdelijk maar ik had ook al overgewicht. Bleef zo netjes stabiel maar nu +1,5 kilo
26+3 +10kg Ik begon wat aan de lichte kant (BMI 20.35) en ik ben nu al een paar weken stabiel op 75kg.
17+5... - 6 kilo.. Begin van de zwangerschap afgevallen en nog niet aangekomen.. Buikje groeit wel goed!