whhaaaaa ik ben over de 100 kilo grens!!! (ben wel begonnen op 87 hoor, dus 101 kilo is best netjes... )
Het blijft hier wisselen rond een kilo. Vorige week gaf weegschaal 8kg aan. Vanmorgen met 29 weken 5dagen 7kg.
36+3 en -6 kg. Dat is in mijn geval zeer mooi meegenomen. En met de kleine in m'n buik gaat alles prima! Bij ons zoontje was ik ná de bevalling 8 kg lichter dan vóór de zwangerschap. Ik zit sneller vol en heb totaal geen behoefte aan friet e.d. Ook snoep ik veel minder. Hopelijk kan ik dit eetpatroon na de bevalling gewoon houden. Maar ik ben er bang voor... Liefs
33 weken en ik blijf op 9 a 10kg hangen, wel niet lang meer vermoed ik, kheb constant honger ik weeg nu 59kg
Ik zou mezelf niet meer wegen maar kwam gisteren toch in de verleiding uit nieuwschierigheid. Er zit nu met 34+2 9 kilotjes bij en ben er supertrots op. Na 18 weken overgeven en misselijk zijn tot de 24ste ben ik zo blij dat ik lekker kan genieten van eten en ook mooi aankom in gewicht!
30 weken en ik zit op +5/6. Het schommelt een beetje. De laatste dagen weer prima eetlust, terwijl er ook dagen amoer wat ingaat omdat mijn maag een beetje in de verdrukking zit . Ik word donderdag weer bij de gyn gewogen. Die weegschaal is trouwens iets 'harder'.... die geeft gerust +7 aan terwijl ik nog niet eens ontbeten heb . Maar daar heb ik ook kleren enzo aan.... Achja... Ik vind het allemaal wel best, zolang ik me nog gezond voort kan bewegen... En niet heel erg belemmerd wordt door het aangekomen gewicht.
schaam schaam haha begingewicht 47 en n op 16w was dit 53 al 6 kilo moet wel zeggen ik heb veel honger
22 weken en 7 kilo erbij. de eerste 6 kilo zaten er redelijk snel aan, de rest gaat langzaam omhoog.. ben er heel tevreden over.