Vanochtend weer gewogen bij de gyn ( en thuis ). Weer een kilootje erbij. Ik 'groei' een kilo per maand ongeveer. Ik zit nu met 34 weken tegen de 70 kilo aan. Vind het wel een heel gek idee... Dat ik toch die 70 nog zou gaan aantikken . Op mijn eigen weegschaal ( ook de minste niet ) zit op op 68. Die maakt me iets blijer .
Ik ben 31 weken zwanger, ben 1.64 lang. Voor de zwangerschap woog ik 62kg, in week 20 woog ik nog maar 56kg (had geen last van misselijkheid of zo) en nu weeg ik 61.5 kg. Toen ik 13 jaar geleden beviel van mijn dochter woog ik 63 kg. Dus denk dat ik deze keer ook op dat gewicht kom.
Mijn startgewicht was rond de 66kg. Inmiddels 79kg met 30 weken, dus 13 kg erbij tot nu toe. Het ging heel hard en nu valt het weer mee. Mag nog niet klagen, want ik ben 1.78m
Vandaag 13 weken en 5 dagen zwanger. Was 60 kg nu weeg ik 62. Dus 2 kilo meer, heb ook echt een buikje
21 weken en 3,5 kilo aangekomen. Waarvan 1,5 kilo in de laatste paar weken. Daar schrik ik wel van! Hoop toch niet dat dit de trend gaat zijn...
18 weken, 1,5 kilo eraf.. Ik wijt het aan een maand vakantie waarin ik veel meer bewogen heb dan ik in mijn dagelijks bestaan hier doe (lees: een maand zonder kantoorbaan doet wonderen voor mijn lijn). Zonder overgeefs, want daar heb geen last van gehad, maar door veel meer beweging, geen alcohol (duh) en veel vers fruit. Volgens de VK kon het geen kwaad. Gelukkig maar.. Kan iemand me aan deze gouden formule helpen herinneren als ik net bevallen ben?
Net weer bij de VK geweest en weer gewogen. 30 weken en 5 kilo aangekomen. Ik vind het netjes. Weet van de vorige keren dat ik de laatste 10 weken het meeste zal aankomen.
hier zit ik weet in een neerwaardse spiraal de afgelopen 4 weken 5 kilo afgevallen(nu heb ik zat reserves dus ik kan het hebben)