Ik ben 32 weken zwanger en 1 kilo aangekomen...! Vind het best bizar, maar ja, vk is tevreden dus ik ook zeker!
Morgen 23 weken en tot nu toe 3 kg aangekomen (heb een heel bescheiden buikje). Ben in het begin wel een beetje afgevallen en heb een tijdje gelijk gestaan.
Over de 21 weken en 3,5 kilo aangekomen. Merk nu wel dat ik meer trek krijg... Niet fijn, want ik probeer goed op m'n eten te letten om teveel gewichtstoename te voorkomen.
Net op de weegschaal gestaan met kleding aan ben 72 kg. ben begonnen met 68. Dus 29 weken en 4 kg aangekomen..
Sommige mensen zullen vast nog wel lijnen? Merk wel dat t bij veel mensen om t gewicht spant..maar iedereen weet toch lijkt mij dat aankomen met een mensje in je buik normaal is? Maar ik heb misschien makkelijk praten hoor, ben heel mijn leven al erg dun en kan alles eten en drinken zonder iets bij te komen.
Ach meiden, het maakt echt niet uit hoeveel je aankomt, ieder lijf reageert anders op een zwangerschap... Ik begon met een gewicht van 67 kilo en was aan het einde van de zwangerschap (42 weken) bijna 30 kilo aangekomen! En nee, ik stopte me niet vol met junkfood of zoetigheid, ik had juist meer behoefte aan fruit en brood, maar toch groeide ik héél erg snel en veel... Na 9 maanden was ik het meeste kwijt en nu zit ik alweer een tijdje op mn normale gewicht van 67 kilo, zonder daarvoor te lijnen of sporten!
Momenteel ben ik zwanger met een hernia, dus constante pijn en dat is erg vermoeiend!! Dus al mijn energie gaat op aan pijn dochter en baby in de buik. Dus vandaar ook nog maar zo weinig aangekomen, wel denken ze dat de baby voor ligt qua groei. Dus het wil niet altijd zeggen dat als je weinig aankomt dat je baby niet goed groeit. Ik was liever nu 25 kilo aangekomen zonder hernia, Graag zelfs!
Hier nu 13 weken en +2,5 kg.. Hoop dat het zo een beetje blijft Ben niet echt misselijk geweest, dus valt me nog mee, aangezien ik de hele tijd alles heb kunnen eten Heb erg veel trek in ongezonde dingen maar probeer dat wel een beetje te beperken.. Liever niet +30kg aan het eind
Hmm tja dat is heel fijn voor jou natuurlijk! Maar dat is gewoon niet zo bij iedereen. Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik ook zo, want daarvoor kon ik eten wat ik wilde en was ik eerder te dun dan te dik. Echter veranderde mijn stofwisseling ofzo, want t vloog eraan. En toen ik ook nog eens bedrust kreeg ivm dreigende vroeggeboorte, ging t helemaal hard. Uiteindelijk was ik 36 kg aangekomen (en als je licht bent is dat n hoooop!) en vooral een groot deel in de laatste 10 weken waardoor ik er in mijn hoofd nog vrij slank uit zag. Ik ben er nog net niet depressief van geweest. En tuurlijk is het het waard en bladiebla, maar zo werkt t gewoon niet. Als je ineens van maat 34 naar maat 44 bent gegaan en je in je hoofd nog maat 34 hebt kan dat echt dramas opleveren! Ik ben uiteindelijk 30 kilo afgevallen, en was daar super blij en tevreden mee, maar het heeft me heeeel veel moeite gekost. Dus is het wel logisch dat ik dit keer toch echt wel met mijn gewicht bezig ben. De vorige x dacht ik precies als jou, ook dat het er vast zo weer af vloog etc. Nou niet dus. Dus elk beetje dat ik nu tegen kan gaan, ga ik tegen. Ondanks dat ik nu alweer 6 weken bedrust heb, maar ik let wel erg op mijn eten, alle beetjes helpen! Ik zit nu op 6 kg met bijna 24 weken, dus niet superveel, maar geen idee hoe dat zich verder ontwikkeld want sinds mijn bedrust ben ik wel ineens 4 kg aangekomen terwijl ik daarvoor net aan de 2 zat.
Nog steeds niets aangekomen of afgevallen, maar woensdag heb ik weer controle, dus kan zijn dat het wel veranderd is. Mijn zus zei gisteren zelfs dat ik een smaller gezicht heb, dus blijkbaar gaat alles werkelijk naar mijn kindje toe. Hm...vind ik niet erg hoor, dan ben ik automatisch afgevallen tijdens mijn zwangerschap en weeg ik na de bevalling nog minder dan voor mijn zwangerschap, zonder er wat voor te hoeven doen. Ik kan zelfs af en toe behoorlijk snaaien hoor!