Gister 40 weken en 1 dag; 10,2 kg bijgekomen.. Ondanks dat ik nu mega veel vocht vast houdt, valt t me nog mee!
startgewicht: 59kg 18 weken: +3kg nu 22 weken: +6kg! totaal 65kg gaat wel erg hard deze weekjes! in 4 weken tijd 3 kilo aangekomen pff
bij 16 weken 6 kilo erbij, vijf weken later, bij 21 weken opeens drie kilo afgevallen.. dus toen opeens met 21 weken nog maar 3 kilo aangekomen. Beetje vreemd, verloskundige zei dat het aan de nieuwe weegschaal kon liggen maar ik had in de twee weken vooraf aan de 21 weken controle wel erg veel gelopen. In elk geval let ik nu goed op mn eten want afvallen en zwanger zijn is volgens mij niet super gezond..
Nou, zal ik iedereen zich even beter laten voelen: bij alle vier m'n zwangerschappen ben ik zo'n 30-35 kg aangekomen. Dat ben ik daarna ook weer in 9 maanden kwijt, maar toch....
startgewicht: 75kg 30 weken: +7 Totaal: 82kg. Sta er nog steeds versteld van dat mijn man zwaarder is dan ikke
25 weken zwanger en 6 kilo erbij. Denk dat het niet veel meer gaat worden aangezien ik weer op een koolhydraatspreidend dieet moet i.v.m. zwangerschapsdiabetes
startgewicht 50 kg. eerste 5 kg afgevallen vanwege overgeven. bij 14 weken weer op 50 kg nu 25 weken zwanger en 10 kg aangekomen dus weeg nu 60 kg we weten niet wat het gaat worden blijft een verrassing
Startgewicht: 58,5 kg nu met 25 weken: 63,5 kg En er is geen peil op te trekken, de een zegt: pfff dat is veel en wat ben je al dik!!! En de ander zegt: lekker bescheiden... Van mezelf mag ik niet boven de 70-71 kg komen. Als dat wel gebeurd, swa! haha
Bij de eerste ben ik 23kg aangekomen en dat zou ik graag voorkomen deze keer.. Nu ruim 9 weken +1kg. Het lijkt wel of ik nu al vocht vast ga houden
38.4 zwanger 21 kilo aangekomen,baal er echt heel erg van, de laatste weken heel erg veel aangekomen, maar ik houdt ook heel veel vocht vast.....
Met 29 weken 14 kilo aangekomen. Baal ontzettend. Maar ik eet gewoon gezond en niet teveel. Dus weet niet waar het aan ligt. Misschien vocht. Was van week 20 t/m week 28 maar 2,4 kg aangekomen. En nu de laatste 2 weken ook 2 kg. Ach ja, zo lang mijn meisje in de buik maar gezond is en goed groeit. Dan zien we daarna wel weer verder.
Tot 2 weken geleden niets aangekomen. Twee weken geleden bleek ik 3,5 kg aan te zijn gekomen en eergisteren nog een halve kg. Nu in totaal dus 4 kg erbij.