Hier met 36 weken en 4 dagen: +4,0 kg bijgekomen In het begin van de zwangerschap afgevallen, daarna geleidelijk aan weer bijgekomen.
15 w 2,5 kg aangekomen. Nouja, eigenlijk 3 Bij de vorige zwangerschappen eindigde ik op ruim plus 25kg. Dus ik hoop dat ik daar onder kan blijven
ik ben nu 14,5 week en ben eerst 2,5 kilo aangekomen en nu ben ik weer 2 kilo afgevallen dus 500 gram aangekomen.
34 Weken en 13 kilo aangekomen. 2 Kilo in 2 weken tijd aangekomen. Voor wangerschap 58kg en nu 71 kg.
37w en 5d en zit nu op 6kg Sinds ik thuis zit gaat het wel wat 'sneller'.. van week 35-37 2,5kg bijgekomen hihi.. Dus ben benieuwd wat er nog bij komt de komende laatste weken. Hoop niet meer te veel, vond dit wel tot nu toe acceptabel haha.. ben maar klein dus wil ook liever niet Te veel aankomen. Maar goed, dat heb je niet zelf helemaal in de hand.. we shall see
Nu met 31 weken +11. Valt me erg mee. Aangezien ik sinds week 18 niks meer doe en sinds week 25 alleen maar plat lig. De vorige zwangerschap (met soortgelijk verloop) zat ik nu al op +26.
Vandaag 31,5 week en -3....nog maar max 6/7 weken te gaan, daar ik weer ingeleid word ivm cholestase..