Ik woog 58 kilo en nu met 39.5 weken 76 kilo. 18 kilo erbij dus. Ben benieuwd naar m'n gewicht na de bevalling!
Ik ben nu 38 weken zwanger en 16,3 kg aangekomen. Laatste weken gaat het weer wat harder, helaas. Ben benieuwd naar mijn gewicht na de zwangerschap.
Ruim 39 weken zwanger en 9 kg aangekomen. Ben de laatste weken wel op dieet wegens zwangerschapsdiabetes.
Ruim 32 weken en nu bijna 17 kg erbij. Eerste zwangerschap ruim 20 kg aangekomen zal nu ook wel zo uit komen. Was na ruim een naar weer terug op oude gewicht.
Eerste zwangerschap: Startgewicht: 70 kg Eindgewicht (na bevalling): 85 Tweede zwangerschap: Startgewicht: 86 Nu 90 kg dus al aardig aangekomen *zucht*
Als je me ziet zou je +30 kilo denken Hoewel dat wel wat overdreven is. Maar ben bijna 37 weken en zo rond de 6-7 kilo aangekomen
haha geen idee eigenlijk! Je zou ook echt niet gezegd hebben dat ik zoveel bij gekomen was. De meeste dachten mss 10 kilo ofzo want je zag het alleen beetje aan de benen en mn borsten haha
21 weken zwanger en 2,5 kilo aangekomen. Met mn eerste zwangerschap 19 kilo aangekomen, hoop dat het dit keer veel minder wordt!