38+2 nog steeds + 5-7 (schommelt nog steeds, maar er staat vaker +5 op dan +7 dus wat moet ik nou geloven?)
33.2 weken zwanger en 13 kilo aangekomen! Ik ben er best tevreden mee... Heb helaas een vriendin die daar anders over denkt en er iedere gelegenheid voor aanpakt om te vertellen dat ze het wel ongelooflijk veel vind... Iemand hier ook ervaring mee? Vind het zo lastig om er iets van te zeggen want helaas zegt ze dus ook dat ik sinds ik zwanger ben zo last heb van mijn hormonen en 'onuitstaanbaar' ben geworden... Dus vind het dus moeilijk om er iets van te zeggen... Word je ook vrolijk van...
Wat vervelend dat ze zoveel commentaar op je heeft! Denk dat je er niet te veel op inmoet gaan, misschien is ze wel jaloers ofzo
Dat is idd wel heel vervelend. Ik zou willen dat ik 13 kilo aangekomen was met 33 weken. Ik ben bang dat ik er dan al veel meer aan heb. Ik zou gewoon proberen te zeggen dat ieder lichaam anders is.
Ik was de dag voor de bevalling (en was ook echt helemaal OPGEZWOLLEN van t vocht wat ik vasthield, was echt behoorlijk opgezwollen!) met 38 weken en 6 dagen 70,1 kg en begon met 62,4 dus in totaal 7,7kg bijgekomen de hele zwangerschapsduur