Ik ben gestopt met me te wegen, voelde me er alleen maar ellendig door. Ben vorig jaar 17kg afgevallen (in een jaar tijd zo'n beetje), zat eindelijk op een goed BMI (24,8) en na 12 weken was ik al 6kg aangekomen! Dat is de laatste keer dat ik heb gewogen.... Ik ben nu 16 weken zwanger, ik heb het idee dat het de laatste weken wel weer gestabiliseerd is en voel zelfs alsof de broeken weer iets losser gaan zitten bij mijn benen. Ik denk dat ik zoveel aankwam doordat ik zo moe was dat ik bijna niets meer deed en HEEL VEEL honger had. Na week 12 ben ik weer alles gaan doen en ging de honger ook weg. Maar ik durf me nog steeds niet goed te wegen, voor het geval het tegenvalt Bovendien kan ik er toch pas wat aan gaan doen na de zwangerschap... Dus dan weet ik het liever niet...
Bah ik weeg me vanmorgen en nu is het al 6kg! Op 19w voel me er zo slecht bij! Ik eet nochtans vrij evenwichtig, alleen eet ik wel af en toe eens frietjes, dat lust ik zo graag!! Ik zal ze maar acherwege gaan laten.. Heb zo'n schrik dat de gyn zal zeggen dat het te veel is..
22+6 wkn en nog ongeveer 1 kilo onder mijn 'normale' gewicht. Ik val schijnbaar eerst een aantal kilo af (zonder misselijk te zijn of te hoeven spugen), voor ik begin bij te komen. Was bij mijn dochter net zo. Uiteindelijk toen net geen 7 kilo bijgekomen. Heb overigens wel al een buikje hoor, en kleintje lag tijdens de 20 wkn echo iets voor wat betreft gewicht.
Morgen 28 weken en nu +6kg. Ik ben erg benieuwd, bij mijn vorige zwangerschap zat ik rond deze termijn op de +11 à 12kg.
Hier 24 wkn en 0 kilo.. Was in t begin. 2 kilo afgevallen door buikgriep en deze zijn er nu weer aan gekomen maar blijf dus op het startgewicht hangen. Wel een flinke buik en merk niet dat ik mega afval in verhouding Maargoed, zal straks wel gaan groeien