25 weken zwanger en 800 gram aangekomen. Heb overgewicht dus hoop dat het beperkt blijft. Ik heb genoeg reserves voor het kindje.
Ik ben ik totaal 17.5 aangekomen in de zwangerschap. Dat is nu 5 weken geleden en ben nu alweer 13 kg kwijt .
nu al twee kg bij, hopelijk gaat het binnen de perken blijven. Bij mn zoontje kwam ik 10 kg aan, dat mag van mij gerust weer zoiets zijn.
Net 19 weken en 4,5 kg bijgekomen... Ik ben ook in het begin van mijn zwangerschap gestopt met roken waardoor er waarschijnlijk ook een aantal kilos daarvan afkomstig zijn.
14 weken + 0,5, ben benieuwd hoe dit zal verlopen kwam met de eerste in totaal 25 kilo aan. Van 50 naar 75kg. Nu startgewicht 61
vorige zw schap bijn 30 aangekomen en nu 5 weken 2 dgn zwanger en kilo afgevallen bijna (niet omdat ik misselijk ben of zo) woog al niet veel dus hoop snel iets aan te komen
Ik ben nu 9 weekjes en ben al 4 kilo aangekomen. M'n verloskundige vindt het veel te veel omdat het volgens haar normaal is om gedurende je hele zwangerschap 6 kilo aan te komen. Ik weet dat het veel is, maar ik heb toch echt niet mijn eetpatroon verandert. Ik denk dat zwangere dames ervan dromen om maar 6 kilootjes aan te komen. Mij boeit het eigenlijk niet zo veel. Na de bevalling sport ik het er wel weer vanaf