Hier gaat het hard... Bijna 14 weken en bijna 2,5 kilo erbij! Eet ook de hele dag door vanwege misselijkheid dus kon ook niet anders.
Bij 21 weken 6,8 kilo aangekomen. Bij 17 weken was het 6 kilo dus het is iets gestagneerd. Ik hou mijn hart vast!
Ondertussen 20 weken en +3.5 Kg. Vindt het echt al genoeg zo, maar er zal nog veel meer bijkomen vrees ik
Ja maar als je ineens veel aan komt, dan ben ik bang om dik te worden....en dat kan ook weer problemen met zich mee geven. Suiker ziekte bijvoorbeeld.....en je zit nog maar met de vraag of het er snel af zal gaan. Ben nu trouwens 11 weken zwanger en 4 kilo aangekomen......maar voel me er niet prettig bij......ben 1.62 meter en 83 kilo.....dus straks obesitas als ik nu niet op ga letten
25w en +9 nu. Veel bijgekomen tussen 16 en 21w ! (even veel kg als weken) Ervoor en nu ook erna niet zo gelukkig.
Bijna 18 weken en 2 kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 16 kilo aangekomen. Oop da het nu wat minder gaat worden...
Gisteren gewogen op 26wkn + 5 en ik was 8.4kg aangekomen. Dus ben heel benieuwd of ik het bij het gemiddelde hou
27 weken nu en 15 kilo aangekomen. Vandaag ook afspraak in t ziekenhuis gehad en blijkt ook dat ik zwangersschapssuiker heb dus verklaard het wel. Begon met 70 kilo.