15 weken en 2-2,5 kg (ik begin al vocht vast te houden) Eerste kind 28 kilo (voornamelijk vocht; midden in de zomer) Tweede kind 14 kilo (lente kind)
Morgen 19 weken en ben tot nu toe nog niets aangekomen In de zomer houd ik normaal gesproken veel vocht vast dus als straks de zon gaat schijnen denk ik ng wel een paar kilootjes aan te komen
17+2 weken en ik woog vanmorgen 6,5 kilo zwaarder dan voor m'n zwangerschap.. alleen kan ik in een week tijd 2 kilo aankomen, om het vervolgens in 3 dagen weer kwijt te zijn...... dus ik neem het maar met een korreltje zout
Perfect! Ik ben nu 23 weken en 5,3 kilo in de plus. Als je het precies wil weten.... Aanbevolen toename op basis van BMI | UZ Leuven Aan de hand van je BMI voor je zwangerschap. Je mag als je een forse BMI hebt minder aankomen dan wanneer je mager was. Dit is een mooie richtlijn
Bij de vk op de weegschaal gegaan met 16w en toen was ik niks aangekomen Op mijn moeders weegschaal met 17w 4 kilo... dus ik weet het niet.
9 weken, niks aangekomen. Sta er versteld van, ik eet al ruim een maand veel meer, ongezonder en gestopt met sporten! Ben benieuwd wanneer die kilo's komen
32 weken en 3 dagen zwanger: ik was 2 kilo aan gekomen maar die zijn er inmiddels weer af dus ben tot nu toe nog 0 kilo aangekomen! Was niet erg volgens de verloskundige omdat ik al een aardig buikje nog had van de vorige zwangerschap..