Vandaag weer het leuke weegbezoekje bij de verlos, nu 38 weken zwanger en 13kg erbij. Volgens haar heel netjes volgens mij veelste hoog Maar zij gaat uit van een startgewicht bij 8 weken intake (77kg) ik ga uit van een start gewicht toen ik nog niet zwanger was (75kg) dus dat zou dan al 15kg zijn erbij... ach t is maar net hoe je kijkt
Vandaag 34+2 en 7 kilo aangekomen (uitgegaan van mijn gewicht net voor ik zwanger werd). Ik ben er blij mee Zelf ben ik pas vanaf de 20 weken echt aangekomen. De eerste weken heb ik weinig/minder gegeten omdat ik misselijk werd van de meeste dingen die ik at
Dit weekend nog eens aangedurf om me te wegen... na 25 weken 8 kg bijgekomen. Ik had het al veel erger verwacht.
Startgewicht: 63 kg Laagste gewicht (beginperiode): 57 kg Nu, 19 + 3: 60 kg Ik las dus "ergens" dat de zwangere vrouw nu zo'n 4 kilo aangekomen "zou moeten zijn" en 100 tot 300 calorieen per dag extra nodig heeft. Daar kom ik niet echt aan..
13 weken 1dag -1 kilo. Ik eindigde bij me dochter met me startgewicht viel eerst af tot week 20 ongeveer en toen 6 kilo bijgekomen dus t oude gewicht en na de bevalling zag je duidelijk datk was afgevallen. .alleen maar mooi t ziet er nu weer uit of ik er juist door afval! Niet datk aan dieet doe maar t gaat eerder vanzelf! !
Vandaag 8 weken zwanger, En mijn gewicht ga ik niet bijhouden, de VK die houd het voor mij bij wand ik wil het totaal niet weten hoeveel ik ga aankomen straks. Het is raar misschien, maar de VK keek er niet raar van op en ik was ook zeker niet de enige die het niet wou weten