38 weken en 1 dag en 19 kilo.. En laat het niet meehelpen dat ik sinds 4 dagen alleen maar misselijk ben, tenminste een misselijk gevoel en daardoor juist blijf eten!
Ik heb hier bij 18 + 4 weken 3,5 kilo genoteerd. Nu 3 weken later nog precies hetzelfde Ben wel blij dat het gestabiliseerd is, want het ging zo hard ineens (van week 16 t/m 18 ruim 2 kilo erbij).
Ben al weken stabiel dus durf al wel een beetje van de eindstand te spreken aangezien ik als het goed is morgen ingeleid word. 41 weken + 11 kg. Ben er blij mee, bij mijn zoontje was het +16 met 40 weken en deze baby wordt groter geschat. Ik ben benieuwd
Toevallig vanochtend even gewogen (omdat ik vond dat mn buik niet meer zo hard groeide, hihi) 31+1 weken +8 kg! Ik ben er blij mee
18 weken en 5 kilo erbij, moet nog steeds wennen aan het getal op de weegschaal normaal kom ik nooit kilo's aan (maar er gaan er dan ook nooit af...)
25 weken en 10kg. Maar ik hou wel heel veel vocht vast! Ben gestart op 54kg. Ben maar een ukkie 1.57m dus hoop niet dat ik richting 20 ga. Ben altijd bewust van gewicht geweest. Had altijd een strakke buik en lijn. Dus voor mij is het echt aanpassen als ik zoveel gewicht zie.
Startgewicht: 58 20 weken: 3 kg 25 weken: totaal 7 kg Heb bedrust al 5 weken dus verbrand ook haast niks
Ik ben nu 38+3 zwanger en totaal 4kg aangekomen. Wel heb ik een gigantische buik voor mijn doen haha, bij J was hij veel minder maar daar kwam toch een 8,5 ponder uit.. Benieuwd wat er uit deze buik komt..
Morgen 22 weken en vanmorgen stond er plus 5 op de weegschaal! Pfff.... Ik heb echt een hekel aan dat aankomen tijdens de zwangerschap.