De laatste paar berichtjes zijn echt allemaal maar weinig aangekomen!! Hier nog steeds op plus 5 kg, bijna 23 wkn
18 weken zwanger en precies 5 kg aangekomen T/m 14 weken 1 kilo aangekomen. Vanaf 15 weken ben ik ineens 1 kilo per week aankomen. Doe niks anders dan normaal
ik ben tm week 9 eerst 3 kilo afgevallen naar 60, en gister 64 dus 1 kilo aangekomen vanaf startgewicht.. maaree ik snap niet hoe het maar 1 kilo kan zijn, m'n voorgevel is inmiddels van e naar f gegroeid, en m'n buik is een stuk boller als voorheen.. Haha vreemd lijf! edit: was toelichting op m'n berichtje van gisteren.
Dat klinkt bekend! Ik ben nu 21 weken en 1 kg aangekomen. Het lijkt per week te verschillen. De ene week zit op mijn startgewicht en de andere week er ietsje boven tot max een kilo. Heb wel een gigatoer en een flink vollere voorgevel gekregen maar voor de rest zie je niks anders aan me. Vind het ook echt niet erg want was al te zwaar voor de zwangerschap hehe. Ik lijk af te vallen ipv aan te komen.
30 weken zwanger en afgerond 7 kilo aangekomen. Wat er niet aan komt hoeft er bij mij in ieder geval niet af
vorige zw schap kwamen kiloos makkelijk aan maar nu..helemaal niet en let echt neit op wat ik eet buik groeit wel sneller als bij 1e maar heb alles aan de voorkant mischien dat het daar aan ligt
Begingewicht 64kg ... nu al 67 à 68kg veel te veel naar men goesting ... ben nog maar 13 weken ver...
26 weken ben vooruit gezet, en 7,5 kg nu heb maar heel klein buikje en totaal 7 cm op me heupen aangekomen, en 8,5 cm in me taile grootste taile ooit in me leven hahah