Ruim 32 weken en 8 kilo aangekomen. Maar dat was ik rond die periode ook met mijn dochter en daarna ging het ineens zo snel. Kilo per week kwam ik toen aan. Hopelijk gebeurd dat nu niet
Morgen 17 weken en niks aangekomen. Licht ondergewicht, dus verwacht wel de nodige kilo's uiteindelijk .
27 weken en 8 kg. Vind het best wel veel aangezien ik bij mn zoontje in het totaal maar 10 kg ben aangekomen...
Afgelopen controle (bij 19 weken) +2.5kg. Dit wel in 5 weken tijd, t/m de 14e week niet aangekomen. Ik verwacht dat het nu wel wat harder zal gaan, met de warmte hier en constante honger (lekkere trek )
Mijn startgewicht was 104 (BMI 32) Om zwanger te worden was ik 14 kilo afgevallen in het jaar ervoor. Nu 14 weken zwanger en ik weeg een kilo minder, 103. Mijn doel is op hetzelfde gewicht te blijven, maar we zullen zien. Vooralsnog geen vreetbuien De misselijkheid zorgt voor weinig honger.
Ik ben nog steeds lichter dan voor de zwangerschap. Voor de zwangerschap woog ik 66, daarna 63, dat dipte toen naar 58, en bleef een beetje rond 60/61 hangen, nu weer op 59. Merk aan m'n lichaam dat ik echt ben afgevallen, dunne armen en benen. Hopelijk komen er deze laatste maanden wel nog wat kilootjes bij, heb reserves nodig voor de borstvoeding haha!
Ik ben nu ruim 32 weken en ruim13 kilo aangekomen. Maar ook echt alleen aan me buik. Heb van mezelf een lang en slank postuur. gister een groei echo gehad en bleek ook een flinke knul! ze schatte hem nu al op 2.5kilo en die moet er nog uit... ;-(
ho zeg !!! nual 2.5 kilo!? mijn zus haar kleine was bij 30 weken 1.5 kilo en die was ookwel voor op zijn groei. maar 2.5 kilo is echt weel veel! euh... veel geluk zou ik zeggen