Dit topic is ook al gesloten...! Dus maar een nieuwe aangemaakt... Ik heb me vanmorgen gewogen (morgen 31 weken) en bijna 10 kilo aangekomen! Moet nog steeds wennen aan de extra cijfers op de weegschaal! haha
Ik ben nu 34 + 3 weken zwanger en vanmorgen gaf de weegschaal 9 kilo meer aan dan aan het begin van de zwangerschap.
38 weken en 15 kilo. maar das al een maand zo dus kom niet meer aan nu.. hopen dat het er snel weer af is...
Bijna 19 weken en nog geen 3kilo aangekomen. Vorige zwangerschap totaal 17 kilo, kleine geboren met 35wkn
Bijna 26 weken en + 4,5 kilo (vorige zw-schap 23 kilo, dus doe nu extra mn best ) van mezelf mag ik ong 13 kilo aankomen maarrr...hoeft niet in 2 weekjes :-D
16.3 weken en -4 kg. De vorige zwangerschap aan het eind -5 ,week na bevalling -17 , totaal -22 (jaar later zaten ze dr weer bij door de hormonen)
35 weken en 8,5 kg... in het begin afgevallen juist, en pas na de 24 weken begon het op te schieten met aankomen. Laatste tijd juist weer minder aangekomen, prima, zo tegen het einde
jeetje wat netjes allemaal! vanmorgen op de weegschaal gestaan met 27,3 dagen en schrok me rot, 10 kilo erbij!