Sinds een weekje ongeveer voel ik nu dagelijks de kleine hikken. Zo grappig, herinner het me weer helemaal van m'n vorige zwangerschap Nu voel ik die hik helemaal onderin, zeg maar ongeveer bij m'n schaambeen. Zou ik hieruit af kunnen leiden hoe de kleine ligt? Vanuit welk lichaamsdeel van de baby voel je de hik meestal, weten jullie dat?
Haha zoiets dacht ik zelf ook Maar m'n vriend dacht dat hij dan misschien per hik een schopje met z'n voet maakte ofzo... nou ja, ik ging iig twijfelen Zou wel fijn zijn, want ze heeft lange tijd andersom gelegen.
Ik voelde het een tijdje vooral bovenin en beeb lag wel al met het hoofdje naar beneden. Ik voelde het vooral in zijn buik en rug. Nu voel ik het eigenlijk overal. Ik dacht eerst ook dat hij was terug gedraaid maar hij lag echt al goed
de hik komt vanuit je borstkas en daardoor beweegt het meer rond die hoogte, moet je maar eens opletten als je zelf de hik hebt
Ik voel het altijd in het midden van mijn buik, meestal aan de linkerkant. Mijn kindje ligt al helemaal ingedaald met haar hoofdje naar beneden.
Ik ben nu 38 weken zwanger en hij ligt al 20 weken in stuit. Toch voel ik de hik heel duidelijk helemaal onderin mijn schaamstreek.