37 weken en 12,4 kilo aangekomen...! Volgens uitrekenen van BMI van voor de zw mag ik tussen de 12 en 16 kilo aankomen dus ik vind het vrij netjes!
11 weken en 14 kilo afgevallen (ben met 109,8 gestart en heb hyperemesis gravidarum, maw overmatig zwangerschapsbraken)
aangekomen?? ik val juist af.. nu 28 weken en totaal bijna 1 kilo onder "startgewicht zeg maar".. was bij mn dochtertje ook toen was ik uiteindelijk 0,5 kilo nog aangekomen na 39,5 week.
Hier 20 weken zwanger, eerst 8 kg afgevalen en weer 5 bijgekomen. Dus eigenlijk zit ik nog onder mijn startgewicht...
Even niet over mij, maar mijn vriendin woog 50 kilo met 42 weken 85!! dus 35 kilo! ze viel zowat haha haar kind(je) woog ook 11 pond. Hij is nu 4 maanden, en alles is er al af.
35 weken en nu 12 kilo.....man en dan ligt er nu ook nog sneeuw..of die kilo's niet lastig genoeg zijn...waggel waggel.... hihi
Ik ben 14 week en nog niks aangekomen. Ondanks dat ik een maagbandje had, die nu helemaal openstaat nog niks aangekomen. Dat vind ik best heel knap van mezelf
39 weken zwanger en 13 kilo aangekomen... is een stuk minder als bij mijn vorige zwangerschap, toen ben ik met 37 weken bevallen en was toen +20kg aangekomen! ben nu dan ook best trots! dit kindje heeft helaas wel stiae bijgemaakt op mijn buik!