Hier 7 kilo aangekomen bij 32 weken. Vandaag en gisteren niet gegeten ivm buikgriep en is dus 1 kilo afgegaan (6kilo) maar dat zal er hoopelijk de komende dagen we weer op zitten hoop ik.
Bij deze zwangerschap nu nog niets aangekomen in de eerste 12 weken, bij mijn zoontje kon ik met 12 weken geen broek meer dicht krijgen. Wel een heel verschil dus, had verwacht dat ik nu wel eerder het zou gaan zien, maar dat valt dus weer mee. Ik wil het namelijk nog even stil houden tot na dit weekend
Bijna 16 weken en ongeveer een halve kg aangekomen. Dacht even dat dit heel weinig was gelukkig kan ik hier mooi vergelijken!
Nou meiden, zal jullie blij maken maken : 32 weken en 23 kilo erbij! Valt nog mee: bij mijn eerste zat ik al ruim op de 30 rond deze tijd. Dus jullie zijn echt keurig binnen de perken gebleven zeg!
Hoi dames, ik moet met schaam op mijn wangen vertellen dat ik nu met 32 weken 20 kg ben aangekomen. Ik begon deze zwangerschap met 67 kilo. Hoop dat het er weer snel vanaf gaat na de bevalling. Ik mis mijn slanke lijf....