31 weken en 5kg aangekomen. Bij vorige zw. schap 10 kg aangekomen dus ben benieuwd hoeveel het deze keer wordt. Moet wel zeggen dat ik nu veel actiever ben doordat ik achter me zoontje constant aan moet rennen haha
Wo 31 weken en nu 11 kilo bij gekomen. Ik spring een gat in de lucht bij elke kilo die er aankomt, was namelijk maar 56 kilo voor ik zwanger raakte dus een paar kilo's erbij kan echt geen kwaad
Ik ben 13+1 weken zwanger nu en ben 3 kg afgevallen (52kg-1m66), helaas. Hoop dat ik het er snel weer aan kan eten!
Vorige week weer bij de gyn geweest en moest ik weer gewogen worden. Dit was met 34weken en 6dagen en ik was 9 kilo in totaal aangekomen... Vond ik best knap! Moet wel zeggen dat ik sinds ik insuline spuit niet meer ben aangekomen...
Donderdag 33 wkn en bijna 10 kilo erbij!!! Vind de weegschaal niet leuk meer nu de 70 heel erg dichtbij komt.... Goede doel maar voor ogen houden!
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die meer aankomt. Als ik jullie berichten zo lees komen jullie allemaal niet of nauwelijks aan. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen ben ik van de 1e 30 kg en van de 2e 25 kg aangekomen en nu loop ik nog iedere dag 5 km hard om mn gewicht maar op peil te houden (ga ook nog 2x per wk naar de sportschool) en ben daarom tot nu toe 8,5 kg aangekomen met dik 27 wk, wat voor mij eigenlijk een hele overwinning is..... En ik snoep me echt niet suf ( helaas).
Jawel hoor. Ik had al wat overgewicht voordat ik zwanger was. Tijdens mijn zwangerschap eet ik gewoon minder dan voorheen. Ik hou ook geen vocht vast. En de kleine is goed gegroeid! Dat is het belangrijkste.