27 weken en netto 2 kilo aangekomen (dwz eerst 4 kilo afgevallen en nu 2 kilo boven startgewicht) (of tellen jullie dat als 6 kilo aankomen? )
Bijna op de helft en er is 1,5 kg bij nu... (dan bedoel ik op t gewicht dat ik woog voor ik zwanger werd, was eerst weer wat afgevallen) weeg nu bijna 54 kg
Hier stond ik 3 weken geleden nog op +2 kg.. En nu...... Vanmorgen ineens op +7 kilo!!! Bij mijn dochter ben ik erg veel aangekomen en ook pas na de 20 weken. Toch eet ik niet meer. Ben zo bang weer naar die 30 kilo toe te gaan! Helemaal omdat ik er maar 15 kilo af had in een jaar tijd ondanks dieten en sporten! Als dit weer zo is hou ik straks wel totaal 30 kilo boven het gewicht voor mijn dochter over! Dat kan toch niet? Brrrr.... krijg ineens dieetneigingen hier!
niet doen hoor, dieeten! Is niet goed nu! En elke zwangerschap is anders he, ik was rond de 20 weken ook 7 kilo aangekomen en zit nu op de 11,2.. is vanaf 28 weken heel langzaam omhoog gegaan. En het is voor een goed doel he...en je hebt straks 2 kindjes rondlopen, dat is ook zwaar hoor, ook een soort sport zeg maar!
ongeveer 8 kilo tot 10 zal straks ook 10 afvallen zei de verlosk.. ik was erg ziek de eerste 3a 4 mnd kwam niks aan ihihi bij de 1e 10 kilo aangekomen