ik ben elf weken en al 4 kilo bijgekomen, schrik er van, terwijl ik niet overdreven veel eet. mijn vorige zwangerschap 22 kilo bij gekomen wel heel veel vocht, heb op mijn kaart gekeken en zit nu ongeveer gelijk, alleen zit ik nu op mijn startgewicht van de vorige keer, dus hopelijk gaat t nu wat rustiger en anders hopen dat t er ook weer zo af gaat zoals bij de eerste keer.
37 weken en 4 dagen en 21 kilo aangekomen..gaat nu wat langzamer..minder trek en nog steeds zo last van maagzuur..denk dat er hooguit nog 2 kilo bijkomt...maar ben benieuwder wat er straks af gaat!
Met 41 weken was ik 5 kilo aangekomen. Nu twee weken na de bevalling ben ik er 10 afgevallen en loop ik alweer in mijn oude kleding rond. Heb reserves zat nog maar het ging wel even heel snel. Combi van stress, weinig slaap en weinig eetlust. Maar nu komt de eetlust langzaam weer terug, heb ik minder stress en slaap ik beter dus ben benieuwd hoe snel het er weer aan zit... (hoop stiekem dat het weg blijft)
26 weken en 3 dagen en nog steeds een halve kilo onder mijn start gewicht. Ben in het begin 5 kilo afgevallen. Maar de kleine neemt voornamelijk zijn voeding van mijn reserves (ben al wat steviger). Dus daardoor val ik af, maar nu komt het gewicht van de kleine er langzaam bij, dus blijf ik al weken op hetzelfde gewicht hangen. Mijn moeder had precies hetzelfde bij alle 3 de zwangerschappen. Dus ben benieuwd of het zo blijft bij mij
ik ben bijna 38 weken zwanger en ben 11 kilo aangekomen Is niet echt te zien aan mij, omdat ik alleen een buik heb. Denk dat ik na de bevalling snel mijn oude gewicht weer heb
Ik voel me af en toe mega... pfff... Ik ben nu 14 weken zwanger en ben al zeker 4,5 kilo aangekomen. Hoeveel moet dat wel niet worden op het laatst? En ik eet echt niet veel vette dingen/snoep etc. van 71.5 naar 76 in 14 weken. Bah. (ps: ik hou wel veel vocht vast, en de stoelgang gaat ook niet zo lekker)
Gebakje... Hier precies hetzelfde! Ben vandaag 14w3d en 4,5 kilo aangekomen... Het staat nu al 3 weken stil, maar de eerste weken vlogen de kilo's eraan, met gemiddeld een pond per week!!! (van 68,6 naar 73,1 kilo...) Ben ook heel benieuwd waar het gaat eindigen, maar goed kan er weinig aan veranderen want zit echt niet de hele dag aan het gebak, koek en snoep...
ik meld me weer ik ben morgen 23 weken zwanger van een tweeling en ik ben tot nu toe 8,5 kilo aangekomen. en werkelijk alles zit op mijn buik! dat voel ik dus wel in mn rug. Het staat wel prachtig moet ik zeggen ik hoor vanaf nu een kleine kilo per week aan te komen (dat heb ik gelezen), maar ik vind dat wel te veel. Uiteindelijk mag een tweelingmama tussen de 17 en de 22 kilo aankomen.
Ik ben bijna 27 weken zwanger en inmiddels 5,5 kg aangekomen. Bij mijn eerste zwangerschap precies hetzelfde.
Ik heb me vanmorgen gewogen: ben nu 24 weken zwanger en 8 kilo aangekomen. Mijn buik is niet zo heel groot, dus het meeste zit helaas pindakaas in mijn bovenbenen en kont...zucht... Oh ja, en in mijn bombonella's, die rijzen ook echt de pan uit . En helaas houd ik ook veel vocht vast in met name mijn kuiten en enkels, dus dat tikt natuurlijk ook wel aan.
ik zie sommige meiden schrikken maar vind nie tdat er heel veel aangekomen word hoor. 14 kilo is al normaal he! en dat is gemiddeld. Bij Emma was ik veel aangekomen. wel 35 kilo, maar was die er met 4 maandjes ook al weer kwijt! + nog eens 8 kilo na aantal maanden verder. Ik ben nu 21 weken zwanger en 8,5 kilo aangekomen
Hier inmiddels 36 weken, en ik zit op +12 kg. De laatste weken is er gelukkig nauwelijks iets bijgekomen. Het ziet er naar uit dat ik dus heel gemiddeld ga 'eindigen'