Nu 18,5 week zwanger... 4,5 kg aangekomen. Ben niet ziek geweest, niet gespuugd en heb superveel honger! Eten voor 2 gaat wel op bij mij. Probeer gezond te eten.
Ik fitness twee keer per week anderhalf uur en probeer heel gezond te eten, niet te overdrijven en zeker niet te snoepen (alleen in het weekend eigenlijk). Toch zie ik de kilo's eraan vliegen en daar maak ik me best wel eens serieus zorgen over... waar eindigt dit??? Gelukkig zie ik hier andere dames met ongeveer hetzelfde gewicht op dezelfde termijn en ben ik dus niet de enige. Ook merk ik dat het niet is omdat ik nu veel bij kom, dit ook zo moet blijven en het ook wel weer wat minder kan gaan... wat ik hoop Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en iets meer dan 6 kilo bijgekomen.
bij mijn dochtertje was ik 26 kilo aangekomen, eerste 3 maanden volop gespuugt, 10 kilo af, maar daarna dubbel en dwars aangekomen. nu let ik toch op de eetbuien en eetgewoontes, ben nu bijna 19,4 weken zwanger en 3 kilo aangekomen!! vind ik erg netjes al zeg ik het zelf!!
ik was met 16 weken zwangerschap 3.8 kilo aangekomen. Dat was netjes zeiden ze, dus. Ik mag niet meer als 15 kilo aankomen dus moet het goed in de gaten houden. Ik kamp met hoge bloeddruk en daarom mag ik niet te veel aankomen.
34 weken zwanger en 12 kilo aangekomen tot nu toe. Dit is ons 4 e kindje. Bij de andere kindjes ben ik gemiddeld zo'n 23 kilo aangekomen en al die kilo's zijn er ook alle 3 voorgaande keren weer afgegaan