32 weken en 8 kilo De vorige keer zat ik nu op +13, dus ben heel blij! Moet zeggen dat mn startgewicht wel 2 kilo hoger lag dit keer.
33+4 weken en 11 kg aangekomen. Tot de 28 weken ging het erg langzaam dus ik snoepte me gek omdat iedereen zei dat ik ook wat spek moet hebben voor de borstvoeding (heb normaal maatje 34/36) maar heb nu een beetje spijt want de afgelopen weken gaat het met een kg per week omhoog en ben ik bang de 15 kg wel te gaan halen (vond eigenlijk 12 wel mooi ) .
Nou idd! Bij allebei mijn zwangerschappen zat er toch echt een kilo of 20 aan... Ik heb toen ook goed op mijn voeding moeten letten vanwege zwdiabetes.
Ben in het begin van me zwangerschap 5 kilo afgevallen. Maar ik ben nu 14 weken en ik ben in 2 weken 1 kilo aangekomen.
Heb bij mijn vorige zwangerschap al behoorlijk moeten opeletten ben uiteindelijk 12 kilo aangekomen. (wel bevallen met 36 weken dus had zeker ngo 2/3 bijgekomen) Nu let ik nog strenger op, vind het toch zonde om zoveel aan te komen, gaat er hier namelijk niet vanzelf af, zoals ik ook zo vaak lees! Eet wel gewoon veel brood enzo, heb gewoon meer honger! Probeer niet te snoepen maar dat is ook niet altijd makkelijk.
Ik schrik echt van de gewichten zeg, ben nu 16 weken en al 4 kg aangekomen, ik eet niet meer als normaal, eerder minder
20 weken en 4 dagen zwanger en 1kilo aangekomen komt der vast nog wel bij, ben namelijk tot de 18eweek misselijk geweest