Inmiddels 31 weken zwanger en 7 kg aangekomen. Sta nu al geruime tijd stil qua gewichtstoename...dit terwijl de kleine nu al o 1900 gram wordt geschat
Ik ben momenteel 15 weken en 4 dagen zwanger.. In het begin was ik niks aangekomen Maar vanmiddag toen ik op de weegschaal stond was het +2,5 kg. Ik moet zeggen dat het me nog meevalt ondanks al dat snoepen
37+3 en ben 15 kg aangekomen. Heb ook eigenlijk nergens rekening mee gehouden, als ik zin heb in een koek dan pak ik die. Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik hooguit 2 extra boterhammen eet, de rest is hetzelfde gebleven. Vind het ook niet heel erg, alleen m'n benen zijn wat dikker geworden en misschien wat meer vet op de heupen. Maar dat moet allemaal, toch
16+1 zwanger en nog niets aangekomen , bij mees zat er al een kilo of 6 aan ! In totaal 35 kilo in 33 weken aangekomen , hopen dat het toen met meesje* te maken had , voel me in ieder geval een stuk beter nu ! Liefs Edith Mama van mees*
Inmiddels ben ik 28 weken zwanger en zit ik (nog steeds) op mijn startgewicht. Ik ben eerst 6 kilo afgevallen door misselijkheid en gezond eten en inmiddels weer 6 kilo aangekomen. De komende drie maanden wil ik als het even kan niet meer dan 4 kilo aankomen (dan blijf ik namelijk onder de gevoelsmatig toch wat pijnlijke 90 kilo-grens), maar ik verwacht dat ik de komende weken toch wel in gewicht zal toenemen. Het echt dik worden begint nu zo'n beetje toch echt!
Heey Heey, Ik ruim 11 weken en 2 kilo aangekomen. Ik woog ook wel wat weinig volgens de verloskundige (58 kilo). Vorige zwangerschap ben ik 23 kilo aangekomen, en om dit te voorkomen houd ik iedere dag bij hoeveel ik weeg (anders ga ik toch heel veel eten, hoe raar het ook is). Ik weet ook dat het veel uitmaakt hoeveel je weegt voor de zwangerschap; soms geeft het dus niet om niet zoveel aan te komen of juist veel aan te komen.
morgen 31 weken zwanger, en nog net niet aan mijn start gewicht... Ben afgevallen de eerste maanden en door bewuster te eten en drinken, kom ik niet zo snel in gewicht aan. Heb gelukkig reserves genoeg...