Ik ben ondertussen bijna 24 weken zwanger en 5 kg aangekomen. Waarvan de helft tiet is schat ik zo in Die blijven maar groeien
Bij 23 weken 6 kilo aangekomen. Valt me nog mee, bij de zwangerschap van mijn zoontje zat ik nu op 10 kilo.
voor de zwangerschap 20kg afgevallen... nu sinds de zwangerschap al 10kg terug.... maar ja stoppen met roken he en zwanger dan hoort het erbij...
Morgen 20 weken en 2 kilo erbij, die beide in de buik zitten en niet ergens anders geland zijn (gelukkig!). Moet wel zeggen dat ik me absoluut niet heb ingehouden met eten de laatste tijd Heb een tijdje op lekkere dingen geleefd omdat ik dingen die ik niet lekker vond niet binnen kon houden. Nu weer gezond bezig!
Bijna 9 weken en 2.5 kilo zwaarder. Ik hoop niet dat het doorzet, want bij mij vorige zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen !
gisteren bij de vk voor controle geweest en schrok me kapot 25wkn, 5dgn en mijn begin was 65kg en zit nu op de 78kg (incl alle kleding hahaha) maar schrok er wel van..
ehm gister ochtend met 34w en 5 dagen woog ik 77.5 en ik starte met 76 maar was zo ziek de eerste 5 maanden ofzo maar ja ik denk dat ik de komende weken wel de 80 kilo haal
Bijna 13 weken en nog niks aangekomen maar heb nog wel 2,5 kilo extra van de vorige zwangerschap! Heb heel sterk het idee dat ik nu zwanger ben van een jongen en onze eerste is een meisje! ben benieuwd of dat verschil maakt kwa gewicht. Bij onze dochter ben ik 12 kilo aangekomen. (ben met 36 wkn bevallen)