Tot 15 weken was ik 3,5kg afgevallen (niet door spugen, maar weinig eetlust). En nu ben ik 21 weken zwanger en zit nog 1kg onder het begin gewicht
Ah, dit topic zocht ik. Ik ben nu 7 + 3 zwanger en vanmorgen -2 kg op de weegschaal. Helemaal happy! (geen spugen, waarschijnlijk gewoon een kindje dat van mijn vele reserves leeft )
Als ik het zo met jullie vergelijk gaat het bij mij veel te hard, ben nu 6 kilo aangekomen met 17 weken en 4 dagen
15 weken en -3 kg. Enja weinig eetlust en ik heb gelukkig genoeg reserves , dusja ik vind het helemaal niet erg.
17 weken en 2,5 kilo aangekomen, merk dat ik ineens heel veel zin in lekkers heb nu de misselijkheid eindelijk weg is.
Toch ben ik best bang, want de laatste 10 weken schijn je het meest aan te komen. Nu +2 en hoop zoooo dat het onder de +7 blijft! Vorige zwangerschap was ik aan het eind +7 en toen woog ik na de bevalling net zoveel als voor de zw.schap. En door de bv had ik zo'n honger dat ik daar niks van afviel
Ik ben in de afgelopen 6 weken 2,5 kilo aangekomen, dat valt dus best mee Helemaal op het einde is het toch alleen maar vocht en dat ben je gelukkig zo kwijt
Nu niet meer hoop ik Ik doelde op de weken die ik nu nog krijg, in die weken krijg je niet ineens nog 4 kilo vet op je heupen, toch? De beeb groeit na 36 weken nog 1 a 2 ons per week, maar ja die ben je straks ook weer kwijt natuurlijk en verder is mijn ervaring dat je helemaal op het einde vooral nog veel vocht vasthoudt, wat ook zo weer weg is