beetje aan de late kant, ik schreef af en toe in dit topic hoeveel ik was aangekomen. Op de dag van de bevalling (ik ben 12,5 week te vroeg bevallen) woog ik 12,5 kilo meer dan toen ik zwanger werd. ik woog 70,5 bij 1.70m en ik woog die dag 83 kilo. inmiddels weeg ik 75,5 kilo en ik hoop dat die laatste kilo`s er gauw afgaan!
Nu 26 weken zwanger en 8 kg aangekomen... Wel minder in vergelijking met mijn 1e zwangerschap, het gaat nu minder hard. Maar ik snoep me echt een ongeluk en ik kan het gewoon niet laten Dus er zal nog wel wat meer bijkomen vrees ik..
Hmm, was bij 8 weken 2 kg kwijt, nu terug van vakantie en 2,5 kg aangekomen Helaas dus nu +0,5 kg na 10 weken en 1 dag.
Bij mijn vorige zwangerschappen ben ik niet veel aangekomen, maar ben bang dat dat nu wel meer gaat worden... Ik eet niet meer maar ben nu al bijna 2 kilo rijker
40 weken en nog geen 12 kilo erbij Dat is ruim 7 kilo minder dan de vorige keer en daar ben ik erg blij mee!
30 weken en 6 kg aangekomen. Ben de laatste 5 weken niet meer aangekomen, maar heb veel minder eetlust door lage bloeddruk helaas. Dus ga ik maar even aangeven bij de vlos overmorgen, want het is natuurlijk beter om gewoon WEL wat aan te komen....
Bijna 19 weken zwanger en 2 kilo erbij. Vind het echt helemaal niks om aan te komen al weet ik best dat het grootste deel er al weer snel vanaf is, maar toch.