nu 33 weken en 5 kilo aangekomen. Benieuwd of er nog wat bij komt, het gaat niet echt hard. Woog 50 voor de zwangerschap, zit nu op 55.
Ik ben 39 weken zwanger en 7 kilo bijgekomen. Woog 58 en nu 65. Er komt bijna niets meer bij nu. De baby zelf schatten ze tussen de 3 en de 4 kilo, dus dan blijft er niet veel meer over verder.
Ik ben 21 weken zwanger, en eerst 6 kilo afgevallen toen met bijna 17 weken 2 kilo erbij, en nu weer 1 kilo eraf. Dus totaal 1 kilo aangekomen. En dat voor een derde Gr MB2005.
pffff....vandaag 32 weken zwanger en in totaal al 18kg aangekomen... Kom net van de dietiste af (op aanraden van de vk), maar die kon geen verkeerde dingen in mijn voedingspatroon ontdekken. Bij m'n vorige zwangerschap ben ik ook 25kg aangekomen.... ooooh.....ik voel me echt een olifant op het moment... (en dan houd ik ook nog eens enorm veel vocht vast bij mijn enkels....)
Hoi hoi, Ik ben nu 16 w. 5 dg. zwanger en ben al ruim 6 kilo aangekomen! De eerste 12 weken zat ik al op 3/4 kilo. Ik at ook wel veel moet ik zeggen... Gr. Pinda83
Zonet voor het eerst sinds anderhalve maand weer eens gewogen Ik wil het gewoon niet weten haha! Uitslag: 26 weken zwanger en 7 kilo aangekomen, waarvan 5 kilo pas na de 20 weken. Dat is echt allemaal buik + inhoud, want mijn kleding zit verder nog precies zoals voorheen en ik krijg regelmatig de opmerking dat je aan mijn gezicht te zien nooit zou denken dat ik zwanger ben. Ik schrok me wild toen ik de weegschaal zag want zoveel erbij had ik dus echt niet verwacht! Maar ik weet dat het normaal is en ik ben al lang blij dat het niet op plaatsen gaat zitten waar het niet nodig is.