ik ben bijna 10 weken zwanger en tot nu toe nog niks aan gekomen, hoop ook eigenlijk dat ik niet zo heel veel ga aankomen
En weer 700 gram erbij. Dus in totaal 2,7 kilo bij het startgewicht. Was tussen week 8 en week 12 wel 2 kilo afgevallen, dus die heb ik ook nog eens ingehaald .
15 weken zwanger en 0 kilo erbij... moet wel zeggen dat ik afgelopen weken veel ziek ben geweest, dus was eerst 2 kilo eraf en dat blijft een beetje zo tot nu toe.. voel me nu wel weer wat beter dus wie weet wat er nog gaat gebeuren qua kilo's!
21 weken en al 6 kilo, meer dan bij de vorige zwangerschap. Maar moet ook wel zeggen dat ik veel meer eet en ook echt een lege maag heb.
Ik heb helemaal geen weegschaal... Boeid me ook niet ik wil lekker ongegeneerd 3 magnums achter elkaar naar binnen werken als ik daar zin in heb of lekker aan de bapao in de ochtend... Nee voor mij geen weegschaal. Ben aan de bevalling begonnen met maatje 36 en ik denk dat ik eruit kom met een 40 haha, het maakt me niets uit, zolang ik lekker in mn vel zit vind ik het goed. Zit het gewicht me niet lekker ga ik sporten en wat gezonder eten tot het me wel goed zit. Moet er niet aan denken om enorm veel trek in iets te hebben en het niet te kunnen eten omdat ik bang ben te dik te worden... Als ik eenmaal niet lekker in mn vel zit zal ik het wel kunnen laten staan maar tot die tijd blijf ik genieten! Voor mij geen weegschaal dus! Al die onnodige stress...
startgewicht 59 a 60 kilo nu met 34.5 weken 78,3 kilo aangekomen... Maar heb er een prachtige buike voor terug gekregen en een cup borsten erbij. Verder is het het allemaal normaal hou wel wat vocht vast inde voeten maar verder valt het mee... groetjes
dit vind ik echt z'n top instelling hahaha! ik sta met mijn 31 weken nog steeds in de - kilo's en dat zal ook zo blijven. maarja niet gek als je er eerst 16 afvalt. ik ben nu 1500 gram aangekomen.maarja mijn kindje is al 1600 gram hahahah
Zit in week 34 en ben 8 kilo aangekomen. Heb het per week bijgehouden en kan nu aan mijn gewicht precies zien wanneer de baby een groeispurt heeft gemaakt, toen ben ik het meest in gewicht toegenomen. Hou geen vocht vast gelukkig, ook niet met het warme weer (nu regent het weer
Ging trouwens vorige week mijn gewone skinnybroek aan doen om te kijken of ik um nog aan kreeg haha en ja hoor kreeg um nog aan!! alleen de rits ging natuurlijk niet meer dicht..
Dit is het gemiddelde. Je hebt altijd vrouwen die meer aankomen en vrouwen die minder aankomen. Maar volgens mij is dit netjes.
ik ben 9 weken en 3kg aangekomen.............. baal baal baal!!! bij de eerste viel ik alleen af en heb nu zelfs al een hele buik (ben als de dood dat het er twee zijn.....)