19wk en 9,7kg aangekomen ik kom altijd zo'n 30 kg aan tijdens mijn zwangerschap, die kilo's zijn er ook altijd zo weer af gelukkig!
Ik ben bijna 20 weken en 7 kilo afgevallen, nu redelijk stabiel maar er komt nog niets bij. Maar ik krijg er dan ook twee.
23 weken en 8 kilo aagekomen.. 56 naar 64.5kg Vraag me wel af waar die kilo's zitten. (kleine buik en nog steeds dun :S )
Ik ben nog helemaal niks aangekomen en nu 16 weken zwanger! :-O Hoop niet dat dat slecht is.. De eerste afspraak bij de verloskundige woog ik 81,9 kg. De tweede afspraak met 11 wk 4 dg woog ik 80,9 kg. En afgelopen donderdag met precies 16 weken woog ik 81,5 kg. En ik heb gewoon normaal gegeten al die weken. Op sommige dagen wel iets minder als ik misselijk was, maar dat was ik niet zo vaak. Dus heb redelijk normaal kunnen eten. En ik heb nog amper een buikje nu, dus daar kan sowieso amper gewicht op zijn gaan zitten. Ben ik de enige die dit heeft of is er iemand anders die dit ook heeft gehad?
Nee, je bent niet de enigste die dit heeft.. Ik ben nu 25 weken en nog o,niks aangekomen. Ik heb het ook besproken met de gyn. en die vondt het niet erg zolang het kindje goed groeit en ik gezond eet. Ik slik trouwens wel ook nog steeds multivitamine (mama & baby van dagravit), gewoon omdat ik dan zeker weet dat ik alles binnen krijg wat de baby nodig heeft. Ik ben trouwens ook niet veel misselijk geweest en eten doe ik meer dan genoeg.. Gr. Carlien
Ik ben nu 30,3 weken zwanger en 11 kilo aangekomen. ben benieuwt waar die weegschaal gaat eindigen, ben bij mijn eerste nl 26 kilo aangekomen en hoop dat nu niet weer te hebben!!
Inmiddels bijna 32 weken zwanger en van 57 naar 66 kg gegaan. 9 kilo dus. De vorige keer ben ik van een startgewicht van 50 kg naar een gewicht van 76 kg gegaan. Deze keer beduidend minder aangekomen gelukkig.
bij ruim 31 weken (mijn ticker klopt niet helemaal) 8 kilo erbij. Ik ga die 10 kilo van de vorige keer niet halen ben ik bang, daar zal ik wel overheen gaan. Maar vorige keer uiteindelijk een week na de bevalling -5 kilo (hield veel vocht vast, kind van bijna 5 kilo, dat tikt wel aan) Ik heb deze zwangerschap ook wat meer behoefte aan zoet merk ik...
Vandaag 28 weken, en nu 13 kilo erbij. Volgens de verloskundige helemaal niet erg, zelf vond ik het best veel.